zaterdag 30 april 2016

Let's Party

Hallo iedereen,

bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaartje ! 
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen ! 
Ik had ineens een volger bij daarnet, maar iets gek net zo'n sumo-worstelaar en geen reactie achter gelaten en zelf heeft hij ook geen blog, ik heb hem maar geblokkeerd.

Het kaartje voor vandaag is er eentje waarvoor ik mijn nieuwe mal van de hertjes heb bovengehaald.
Ik heb het verder heel vrolijk gehouden, ik ben beieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijn weekend iedereen, hier is het een druk weekend met opendeurdagen en een dansshow.

Groetjes
Margo

21 opmerkingen:

Sylvia zei

Superleuke kaart,Margo.Mooi met schattige hertje.

Groetjes,Sylvia.

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Margo. Erg leuk met dat schattige hertje!

Margreet zei

Leuke kaart met dat lieve hertje, Margo...fijn (druk) weekend!
xxx Margreet

Irene zei

Misschien wel die vreemde waar GerJanne het al over had??? Ik had via Bloglovin een nieuwe maar ik zie een taal die ik niet herken/begrijp en kan geen translator vinden.ja dan houdt het vanzelf op helaas.
Dat hertje is een dotje en ligt er zo leuk bij..is dat papier zo of heb je hartjes op steeltjes geplakt??
Succes met het volle programma!!

xx Irene

Enny zei

Een heel schattige kaart met een lief hertje ! Geniet van je (drukke) weekend ! Groetjes, Enny

Hetty zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
Het hertje blijft een schatje.
Groetjes Hetty

Diny zei

Goed gedaan Margo...ik had er laatst ook een bij....een Chinees of Japanner...ik heb hem ook verwijderd hoor!
Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt....het hertje is zoooo schattig!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Nota Bene zei

Echt een schatje - mooi gedaan!
Groetjes, Nele

Joanne kramer zei

Wat een vrolijke en lieve kaart! Wat een rare volgers duiken er op.... Groetjes Joanne

Christine zei

Wat een schattig, lief kaartje Margo!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Je kaart is ontzettend leuk. Dat hertje.....daar smelt ik elke keer weer van.
En die volgers...vast dezelfde als bij mij eergisteren. Ik heb hem ook verwijderd.
Groetjes,
GerJanne

Nancy Soetaert zei

Mooi kaartje met schitterend dessinpapier! Zo feestelijk vrolijk!
groetjes, en fijn weekend!
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief en fleurig kaartje Margo. De hertjes staan bij mij nog op mijn verlanglijstje. Lief zoals hij erbij ligt...
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel lief dit fleurige kaartje Margo...en zeker met het cute hertje erop....

groetjes Rosina

Veerle zei

Oh zo lief met dat hertje Margo. En leuke vrolijke kleurtjes.
Groetjes, Veerle

Marja zei

Wat een lief kaartje Margo....Vind het zo'n lieverd dat hertje.
ik had die volger ook heb hem ook verwijderd.
Groetjes Marja.

Els zei

Ontzettend leuke kaart met dat lieve hertje en ddat strikje maakt het helemaal af.
Zulke volgers kan je maar het beste meteen verwijderen Margo.
Groetjes, Els

José zei

Leuke kaart met dat schattige hertje

Cards en Box bij Lady M zei

wat lief dat hertje erg mooi kaartje groetjes maartje

Sarah zei

Heel lief en mooi!!

Cindy Gay zei

Sweet image!