donderdag 7 juli 2016

Bloemen ipv kerstmis



Hallo iedereen, 

stilletjesaan begint het vakantie-gevoel te groeien, het niets 'moeten' en vooral meer 'vrije' tijd.
Ik heb natuurlijk zelf nog geen vakantie maar dat de kinderen op een ander ritme leven, scheelt voor mezelf duidelijk ook een hoop ! 

Momenteel ben ik nog niet aan knutselen toe gekomen, te moe.
Maar ik heb nog wel wat kaartjes om te laten zien gelukkig.
Geen kerstkaart dus, ik raakte zelfs niet tot aan de knutseltafel.
Deze kaart is weer gemaakt met papier uit mijn restjesbak, zijn jullie dat nog niet beu ? 
Het plaatje is van Studio Light en de tag van Magnolia met een strik van tulle, vlindertjes van Unique en het krullenstansje weet ik niet meer, bloemen uit de voorraad.

Zo dat was het voor vandaag !

Groetjes
Margo

22 opmerkingen:

Freubelmina zei

Zo'n schitterend resultaat ben ik zeker niet beu, schitterend!
Sterkte met je vermoeidheid,hoop dat jij ook snel vakantie hebt!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

ADA zei

Prachtige kaart, en heel herkenbaar te moe om te knutselen hoop dat je gouw vakantie krijgt, dit is voor mij de eerste vakantiedag jippie.
GROETJES ADA

Je@net zei

Wat een mooie bloemenkaart, Margo!

Nancy Soetaert zei

Leuk fleurig verjaardagskaartgje Margo! Nog een paar weekjes volhouden en dan is je vakantie er ook!
groetjes, nancy

Ellen zei

Natuurlijk scheelt het als de kinderen al wel vakantie hebben en jij nog niet. Geeft al veel rust in huis. Vakanties moeten ook altijd even 'wennen' vind ik. Je moet weer je draai vinden in een ander ritme. Maar dat lukt meestal vrij snel ;) Handig dat je nog wat voorraadkaartjes hebt om te laten zien. Door de bloemen en het tule heeft deze kaart iets teers. Mooi tekststempel trouwens. Fijne dag!

Joanne kramer zei

Wat een mooie en vrolijke kaart. groetjes Joanne

angeleef zei

Niets moet, alles mag. Dat telt ook voor kaartjes maken en bloggen hoor ;-)
Ik ben jouw restjesbak zeker nog niet beu gezien. Zeker niet als er zo'n mooie creaties uit verschijnen. Ik dacht meteen 'oooh mooi' toen ik deze kaart zag.
Groetjes
**Evi**

Marja zei

Mooie kaart Margo!
Als er zulke mooie kaartjes uit je restjes bak komen mag je ze best laten zien hihi..
Groetjes Marja.

Sarah zei

Mooi Margo. Mijn energie is weer wat terug, gelukkig. Vanmiddag ga ik met d e kids zelfs pizza maken, dat gaat wat worden, ieder kan kiezen wat hij op zijn pizza legt... en dan ook samen opkuisen, dat is ons plan. Xxx

Sylvia zei

Prachtige "restjes" kaart,Margo.Hopelijk heb je snel vakantie.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

Heel leuk is deze restjeskaart Margo...alles past zo mooi bij elkaar!!!


liefs Rosina

Margreet zei

Wat fijntjes allemaal Margo...heel mooi gemaakt!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Mooie restjeskaart heb je gemaakt, leuk plaatje, mooie zachte kleuren,
heel leuk!
groetjes,
Ans

Joke de Wit zei

Mooi Margo,en de restjes bak raakt zo wel leeg hoor.Gr.Joke

Diny zei

Wat een schitterende kaart Margo!
Groetjes DIny

Enny zei

Zo'n prachtige kaart... hoe kunnen wij dat nu beu worden ! We blijven genieten. Hopelijk kan jij ook vlug uitrusten. Groetjes, Enny

Veerle zei

Prachtige kaart Margo, goed gebruik van de restjes bak.
groetjes veerle

Gerrina zei

Ben het nog steeds niet beu; gewoon genieten hoe je deze kaart weer hebt "gecomponeerd"! Hier nog een week en dan de afsluitweek en dan gaat het vakantie gevoel ook hier kriebelen :) Groetjes, Gerrina

José zei

Mooie kaart, ja het vakantie gevoel komt eraan

chantal zei

Een hele mooie kaart. Hou dit gevoel al maar vast

liefs Chantal

Martina's kaartjes zei

Je restjes moeten toch ergens heen ? 😉
Het werd een leuk kaartje zo. Hopelijk hoef je niet meer te lang te wachten op je vakantie... Hopelijk komt dan ook die knappe mister inspiration langs 😍
Grtjs Martina x

Corrie Herriman zei

Prachtig !
Corrie x