dinsdag 19 juli 2016

Jaro en Aranka


Welkom op mijn blog Wilma, gezellig dat je mij volgt ! 


Wat is het warm zeg ! 
Echt puffen, niet erg als je met vakantie bent, maar als je moet werken valt de hitte toch niet zo mee.
Wij hebben geen airco en erg veel glas, ik hoef er geen tekening bij te maken waarschijnlijk ...
Bovendien is mijn hubby zijn auto weer stuk dus is hij nu met de mijne op trot en moet ik met de bus, daardoor ben ik later op het werk en later thuis en heb ik dus weer heel wat minder blogtijd :(

Vandaag laat ik jullie de kaartjes zien die ik voor de kids van Sarah maakte.
De bovenste is voor Jaro die 6 werd en van rood en goud en diertjes houdt, dus daar hebben we een combinatie mee gemaakt.


Hier zien jullie de kaart voor Aranka die van paars en bloemen en dromenvangers houdt, ik heb niets gevonden tussen al mijn spulletjes met dromenvangers, dus ik ben voor de bloemen gegaan en erg veel paars.

Ik hoop dat de kids hun kaartjes leuk vonden en dat ze er veel hebben mogen ontvangen ! 

Morgen heb ik afgesproken met Sarah, ze komt tegen de middag naar mijn werk en dan gaan we samen naar mij thuis om gezellig te knutselen de hele middag, daar heb ik zo'n zin in ! 

Fijne dag iedereen ! 

Groetjes
Margo

20 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Erg leuke kaarten Margo. Grappig hoe die giraffe uit de cirkel tevoorschijn komt. En de houten ornamenten bij de tweede kaart vind ik heel leuk!
Succes met de hitte!!!!
groetjes, Caroline

Anoniem zei

Twee hele mooie kaartjes!!!
O ja dozen...hier ook altijd een probleem; komt goed..., doe maar rustig aan, ik loop niet weg...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Marja zei

Twee leuke kaartjes!
Veel plezier met je knutselmiddag.
Groetjes Marja.

Je@net zei

Wat een leuke kaarten voor de jarige.
En alvast een fijne knutselmiddag gewenst morgen!

Gerrina zei

Hier thuis ook geen airco, dus dat word puffend doorwerken... Enige voordeel van thuis werken is dat je de douche in kan springen voor afkoeling...
Weer twee leuke kaarten! Die 1e doet me de achtergrond aan iets oosters denken; past zo goed! Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Hoi Margo ,
Wat een mooie leuke kaarten voor de jarige !
Idd het is alles of niets het Belgic's weertje :)
Alvast veel knutselplezier deze middag .
Groetjes Doris

Ellen zei

Die warmte valt niet mee als je moet werken of in een volle bus zit! Maar eenmaal thuis kun je er, hoop ik, wel van genieten. Wat lief dat je voor de kinderen van Sarah verjaardagskaartjes hebt gemaakt! Ze zijn mooi en persoonlijk, leuk.

Sylvia zei

Hallo Margo,

2 superleuke kaartjes,Margo.De eerste is zo grappig met de olifant en de giraf en de wiebeloogjes.Veel knutselplezier.

Groetjes,Sylvia

Joanne kramer zei

Mooie kaarten! Als je moet werken valt zulke warmte niet mee...maar ik vind het wel even fijn hoor. Groetjes Joanne

Nancy zei

Hey Margo,

Leuke kaartjes maakte je, ik zag ze al op het blog van Sarah...
Fijn dat jullie morgen een gezellig dagje samen hebben... Ik heb vrijdag ook een ateljee-date... Gezellig!!

Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Heel toffe kaarten Margo!
Veel plezier morgen met Sarah.
Groetjes
Nancy

Joke de Wit zei

Prachtig Margo,zullen ze wel heel blij mee zijn.Gr.Joke

GerJanne zei

Oh wat leuk dat je weer met Sarah hebt afgesproken en nu om te gaan knutselen. De kaartjes voor Aranka en Jaro zijn heel lief en persoonlijk! Mooi met al dat paars voor Aranka en voor Jaro ook precies goed met rood en goud en dieren.
Groetjes aan Sarah! Enne.....hou vol in de hitte!
GerJanne

Mariken zei

Wat een toffe kaarten heb je gemaakt voor de kids, heel leuk! Veel plezier morgen samen, echt gezellig, samen aan de freubel. Doe Sarah de groetjes van me!

McCrafty's Cards zei

Both cards are really gorgeous Margo!!
Kevin xx

Sarah zei

O zo leuk om al deze reacties te lezen. Je kaartjes zijn prachtig!
Dank je wel en tot morgen!!

Hetty zei

Leuke kaarten heb je gemaakt.
Heel persoonlijk.
heel veel knutselplezier samen.
Groetjes Hetty

karin zei

Proficiat met de jarigen.
Leuke kaartjes heb je gemaakt.
groetjes,
Karin

Freubelmina zei

Je kaartjes zijn zo mooi gemaakt,echt leuk om ze te zien!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Maria V zei

Wat een leuke kaartjes en wat gezellig zo samen knutselen. Volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik jouw achtergrond van je site zo mooi vind. Het stoeltjes, mooie kleur planken, vlinder die bijna weg vliegt. Super.