donderdag 21 juli 2016

Magnolia kerstman


Goedemorgen iedereen,

vandaag een feestdag, wat heerlijk ! 
Gisteren stonden Sarah en haar dochter om 12 uur bij mij aan het werk en zijn we samen naar huis gereden en we hebben de hele namiddag gestempeld en gekleurd en geknipt en ook gebabbaeld natuurlijk, het was echt heel erg gezellig en Sarah haar dochter heeft met engelengeduld een prachtige kaart gemaakt, die zien jullie zeker verschijnen op haar blog.

Straks gaan we brunchen voor de verjaardag van oma en dat wil dus zeggen dat ik nog een vintage-kaartje in elkaar moet knutselen, dat vindt zij namelijk het mooiste.

Vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje, het papier en stempeltje zijn van Magnolia, lintje van SU en een doily erbij en een blaadje met een bes.
Ik zit momenteel op 26 kerstkaarten dus dat schiet toch wel heerlijk op ! 
Ik ga mijn best doen om een kleine versnelling hoger te schakelen zodat ik op het einde van het jaar lekker relax ben en niet enkel kerstkaarten hoef te maken ! 

Met deze kaart doe ik mee bij de 52 weeks.

Fijne dag iedereen !
Ik geniet nog na van gisteren en ga vanmiddag lekker verder knutselen ! 

Groetjes
Margo

27 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart met deze lieve sneeuwman, Margo!

Joanne kramer zei

Leuke kerstkaart! groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

het blijft een lieverd, deze kerstman, leuk kaartje
grtjs,martina
x

Marja zei

Leuke kerstkaart Margo!
Groetjes Marja.

Maria V zei

Prachtige kerst kaart. Leuke stempel.

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart, en super verfrissend !! :))) Groetjes, Enny

Sylvia zei

Mooie kerstkaart, Margo.Wat een leuke kerstman.

Groetjes, Sylvia.

Gerrina zei

Dat klinkt als een heerlijke en super gezellige middag!
En weer zo'n leuke kerstkaart! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Het was super tof gisteren. Ik wou net een bericht maken op mijn blog over de kaart van dochterlief.
Je won bij Nancy met haar candy, ga☺ maar kijken en ik denk dat Nomi daar ook vast afdrukjes van wil.
Fijne dag!!

Marfien zei

Tof kaartje Margo, leuke sneeuwman heb je daar

Ellen zei

Wat een vrolijke kerstkaart! Leuk dat het zo gezellig was gisteren. Ik heb bij Sarah al hele enthousiaste verhalen voorbij zien komen. En natuurlijk het mooie kaartje van haar dochter.

Aartje zei

Wat een leuke kerstkaart. Van deze sneeuwpop wordt je gelijk vroljk.
Groeten, Aartje

Nancy Soetaert zei

Leuke knutselnamiddag moet het geweest zijn gisteren!
Tof kerstkaartje ook!
groetjes
nancy
en je vakantie nadert elke dag een beetje meer hé. Binnenkort een datum prikken hé voor een knutseldate!

Rosina zei

Heel mooi is dit kerstkaartje Margo...zo een mooie sneeuwpop erop...die zou gewoon gaan smelten met dit warme weertje...
Fijn dat je lekker geknutseld hebt met Sarah en haar dochter...prachtig kaartje heeft zij gemaakt en inderdaad heeeeeeel mooi ingekleurd...

groetjes Rosina

Joke de Wit zei

Mooi margo.gr.Joke

Diny zei

Wat is je kerstkaartje prachtig Margo....mooie sneeuwpop erop.....ook het achtergrondpapier is erg leuk! Jullie hadden gisteren een leuke dag als ik dat zo lees ....ook bij Sarah!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een mooie kaart Margo. Die sneeuwpop blijft zo leuk!
groetjes, Caroline

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leukerd Margo! Heel leuk met de sneeuwpop!
Leuk dat je (weer) meedoet met de challenge 52WTC..
Kerst-groetjes, Yvonne

Nota Bene zei

Wat een leuke kaart! Je kerstkaartenvoorraad lijkt toch mooi aan te groeien...
Ik heb net ook bij Sarah het verslagje van jullie knutselmiddag gelezen, het klinkt supergezellig!
Groetjes, Nele

Odette's kaartenhoekje zei

Een toppie kerstkaartje Margo ... Een hele leuke magnolia sneeuwman die je prachtig ingekleurd hebt !
Groetjes, Odette.

Ans Gilbert zei

prachtige kerstkaart Margo,
leuke stempel en het papier en de strik passen er perfect bij!
groetjes,
Ans

Freubelmina zei

Wat een lieve schattige kerstkaart Margo!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Margo!
Groetjes Suzan

vintagebyina zei

Leuke kerstkaart met mooie stempel.
Groetjes Ina

An Smets zei

Leuk kerstkaartje, ik moet er ook eens gaan invliegen
Groetjes
An

Margreet zei

Wat een lieve sneeuwpop...mooi achtergrondpapier...prachtig kaartje!
xxx Margreet

!neke zei

Leuk met die sneeuwpop !!!!!
Mooi papier ook !

groeten Ineke