zaterdag 23 juli 2016

SU-reeks van 4


Hallo iedereen, 

hier ben ik weer, deze keer met een pinspiratie-reeksje
De set had ik al lang geleden overgekocht van ons mama, maar nog niets mee gedaan, dus nu verplicht met de set aan de slag gegaan !
Ik heb eerst veel inspiratie gezocht op Pinterest en ben daarna aan de slag gegaan met deze reeks als resultaat.





Ik ben er wel blij mee ! 
Op 1 namiddag wel 4 kaartjes klaar ! 
Dat ga ik in het vervolg nog vaker doen ! 

Fijn weekend ! 
Groetjes
Margo

23 opmerkingen:

Margreet zei

Gave productie Margo....én snel én nog leuk ook!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke serie kaartjes, Margo!

An Smets zei

Mooie kaartjes, je hebt er een mooi setje van gemaakt
Groetjes
An

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten! leuk. groetjes Joanne

Sarah zei

Leuk! Die ballonnen zijn ook een gave set. Mooie kleuren. Knap viertal!!
Leuk dat we elkaar gisteren weer even troffen!!

Diny zei

Wat heb je vier gave kaartjes gemaakt Margo....heel erg leuk in deze kleurtjes! Ik heb er net een kaartje opgezet waar ik de prachtige bloem heb gebruikt die ik bij je had gewonnen!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Marfien zei

Vrolijke kaartjes, leuk hè om series te maken

GerJanne zei

Heel leuke serie! En als je toch al die materialen hebt liggen, waarom dan niet meer dan 1....Groot gelijk. Ze zijn leuk en handig voor de voorraad. Volgens mij hebben we allemaal wel dingendie we overkopen, aanschaffen en die dan een poos liggen voor we ze gebruiken. Heb ik ook...
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Hele leuke serie !!!!
Mooie kleur ook !
groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Hele mooie serie heb je gemaakt Margo,
leuke kaartjes en ook de kleurtjes zijn leuk!
groetjes,
Ans

Joke de Wit zei

Prachtig Margo altijd handig kaartjes op voorraad.Gr.Joke

Ellen zei

Goeie score, vier kaartjes op één middag! Je serie is hartstikke leuk en feestelijk. Mooie kleur ook die je gebruikt hebt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke feestelijke serie kaarten heb je gemaakt Margo. Mooie kleuren ook.
Lieve groetjes Miranda

Sylvia zei

Mooie en feestelijke serie,Margo.Superleuke ballonnen.

Groetjes,Sylvia.

Maria V zei

Wat zijn ze leuk en wat een heerlijke kleur. Goed hoor 4 in één middag. Ik krijg dat ook nog steeds niet voor elkaar ;)

Gerrina zei

Gave reeks! Die kleurencombi is zo mooi! Enne heerlijk toch als dit zo in een middag ontstaat! Fijn weekend verder!

McCrafty's Cards zei

These are gorgeous Margo Lovely designs
Kevin xx

Petra-loves-paper zei

wat een leuke serie!

Crea Astrid zei

Wat een leuke serie, zo bij elkaar.

Groetjes, Astrid.

Dr Sonia S V zei

Such happy cards indeed
Cheers
Dr Sonia

Enny zei

Wat een prachtige set kaarten, heel mooie kleuren ook ! Tof gedaan !! Groetjes, Enny

Freubelmina zei

Mooie strakke kaarten Margo!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

Nancy zei

Hey Margao,

Oh, deze zijn leuk... Helemaal mijn kleurencombo... Heb die ballonnenset ook en nog nooit iets mee gedaan... Moet ze deze zomer maar eens uit de doos halen... Je hebt me geïnspireerd...

Liefs,
Nancy