vrijdag 29 juli 2016

Zig Colors - try-out


Hallo iedereen, 

vandaag een kaartje dat ik met de Zigs kleurde, het is mijn eerste try-out ...
Ik denk dat ik wat te veel water heb gebruikt want intussen zijn de kleuren nog lichter geworden, dat is is best wel jammer eigenlijk ...
Ik zag net op internet dat we 2 weken met grijs en wisselvallig weer tegemoet gaan, het moet weer lukken, net als ik in verlof ben ....
Maar niet getreurd, dat zal dan wel het ideale knutselweer zijn ! 

Groetjes
Margo

20 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi gedaan! Zo zacht ik ook mooi.
Je moet maar denken: er zal zon zijn met af en toe wat regen, dat is ook wisselvallig.
Komt vast goed! Geniet van je verlof!

Nota Bene zei

Mooi! Ik vind die zachte kleuren wel heel mooi, hoor.
Groetjes, Nele

Marja zei

Mooi ingekleurd en een leuke tekst erbij!
Heb er ook over gelezen dat de kleuren terug lopen,wel jammer.
Veel knutsel plezier in je vakantie.
Groetjes Marja.

Diny zei

Prachtig kaartje Margo....mooi ingekleurd en een leuke tekst!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Prachtige bloem!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Twee weken met grijs weer... dan heb je wel veel tijd om te oefenen met je Zig Markers ;) Ik hoop echt dat het meevalt en de zon zich ook regelmatig laat zien. Das zo veel gezelliger. Vind die zachte tinten bij deze bloem overigens wel heel mooi staan.

Nancy Soetaert zei

De zon zal vast wel van de partij zijn, vanmorgen ook niet, na vieren was het veel beter!
En je kan ook zoveel leuks doen bij iets minder warm weer!
Tot woensdag!
Nancy

Corrie zei

Ik vind dat het kleuren je al aardig afgaat hoor Margo, over een poosje heb je deze techniek ook alweer onder de knie, je kaart is prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Enny zei

Heel mooie kaart Margo, die zachte kleuren zijn prachtig. Ja, de Zig markers, dat lukt mij ook nog niet zo goed. Ik wens je een heel prettig verlof, er zal vast ook wel mooi weer zijn ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

prachtig zeg! Mooi kleuren. Ik heb er ook eens mee gekleurd en vond het heel leuk om te doen. En de temperaturen zijn toch wel goed hè, de komende weken? Ik heb nog geen vakantie, misschien bof ik straks...
GerJanne

carla zei

Een prachtige kaart. Leuke tekst en een geweldige bloem, die je heel mooi hebt ingekleurd.
Tof gedaan Margo.
Groetjes,
Carla

Gerrina zei

Wat een gave kaart! Vind die Zig markers ook zo mooi werken,,,jammer dat je kleuren te ver naar jou zin door zijn gegaan; ik vind 'm heel mooi, maar weet natuurlijk niet hoe deze er eerst uitzag...
Balen van het vrij zijn en minder warm, maar ik weet zeker dat jij wel weet te genieten! Veel plezier in je verlof! Groetjes, Gerrina

Monique zei

Hij is toch heel mooi gelukt Margo.
Ik vind hem prachtig. Gewoon lekker door oefenen.
Liefs, Monique

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo.Prachtige zachte kleurtjes.Hele mooie bloem.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart met een mooie tekst Margo. Die zachte kleurtjes passen wel mooi bij de bloem vind ik. Geniet van je vrije dagen..
Lieve groetjes Miranda

José zei

Heel mooi kaartje

Jantine zei

Mooi, Margo! Ik vind die lichte kleur juist wel mooi!
Sterkte met het weer tijdens je verlof!
Groetjes,
Jantine

Yvette zei

Wat een prachtige kaart Margo! Ik vind hem zo met die zachte kleuren heel geslaagd.
grtjs,
Yvette

Nancy Soetaert zei

de zigs liggen klaar voor morgen, de cats on appletrees staan ook te springen, kijk er al naar uit!
tot dan!
Nancy

Aartje zei

Ik vind het een hele goede eerste poging. De zachte kleuren zijn misschien niet wat je in je hoofd had, maar het is toch heel mooi hoor.
Groeten, Aartje