maandag 11 juli 2016

Tags


Das nogal een foto om in je leeslijst te zien verschijen he !
Maar dat was om te tonen waarmee ik aan de slag ging ...

Even bij het begin beginnen ... op een workshop hebben we onlangs een tag gemaakt en ik vond die echt heel erg leuk en ik dacht, ik ga proberen om wat restjes uit mijn bak te vissen en daar ook tags van te maken, dus dit zijn de restjes.


Dit is de voorbeeldtag, mooi he ! De mijne zijn weer helemaal anders van uitstraling maar ik ben er toch blij mee, kijk maar mee ...


Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

Nummer 4


En hier nog even alle 5 de tags bij elkaar.
Ik ben er best tevreden mee en er zijn weer een (klein) beetje restjes opgebruikt.

Ik ga echt proberen om eerst de restjesbak leeg te maken en dan pas aan nieuw papier te beginnen en ook meteen het hele vel te gebruiken voor ik een nieuw vel aansnijd, ik heb nog wel wat werk voor de boeg ... :)

Groetjes
Margo

32 opmerkingen:

An Smets zei

Leuke tags, daar is het restjes bakje ideaal voor.
Ik heb mijn rest bakje vlak bij staan zodat ik er eerst in kijk alvorens verder te zoeken.
Mij was het niet gelukt om van de nieuwe papiertjes af te blijven 😀
Groetjes
An

Marijke zei

Zeker heel leuk gedaan en een goed idee om daar restjes voor te gebruiken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik snel naar mijn nieuwe papiertjes rijk en de restjes liggen in een heel grote doos!! Toch maar eens iets mee doen!! Groetjes Marijke.

Mariken zei

Goed idee van jou, zou ik ook eens moeten doen! En als ik zie wat voor moois je gemaakt hebt...ik hou het in gedachten...

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
je hebt hele mooie tags gemaakt, leuk om de restjes op te maken..Ik heb eigenlijk nooit restjes, als ik een kaart maak en ik heb stukjes over,gaan die weer in het blokje terug,elastiekje er om en ik kan ze dan een volgende keer weer gebruiken,
groetjes,
Ans

karin zei

Leuk idee om met restjes tags te maken. Ze zien er allemaal superleuk uit !
groetjes,
Karin

Margreet zei

Mooie manier om papier op te gebruiken Margo en wat een leuke tags zijn het geworden!
Ik geloof dat iedereen een beetje 'verzadigd' raakt. Al die nieuwe spullen zijn wel heel erg leuk, maar ik vind vaak ook nog leuk wat in de kast ligt.
Je schreef over wat je gemaakt had met mijn candy....nou ik wacht geduldig af hoor en zie wel wat je er mee gemaakt hebt!
xxx Margreet

Joke de Wit zei

Leuk Margo,die met de vlinder vind ik heel mooi.Heb ook zo veel papier kan nog jaren vooruit.Gr.Joke

Maria V zei

Wat een leukerts. Handig idee. Meest blijven de restjes maar in het bakje liggen en nu zijn er mooi creaties van gemaakt.

Anoniem zei

Tropisch en zonnig mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nota Bene zei

Hele leuke tags, ideaal om restjes weg te werken!
Groetjes, Nele

Sarah zei

Even reageren vanuit het mooie rustige Ardennen, waar de wifi niet altijd zo best is.
Mooie tagjes en wij komen volgende week woensdag wel eens neuzen in je restjesbak. Xxx

Je@net zei

Je labels mogen er zeker zijn, Margo. Vind ze allemaal erg leuk geworden. En wat een goede manier om je restjes op te maken!

Margo zei

Das eenb geweldig goed idee Sarah ! Breng maar een caddy mee !
Groetjes
Margo

Giny zei

Bij het zien van de foto en de tekst in de leeslijst werd ik nieuwsgierig.....
Hihihih.....
Maar wat een leuke tags zijn het , zo komen inderdaad de restjes ook op.
Een heel goed idee, ze zien er prachtig uit.

Lieve groet Giny

Petra zei

Wat een leuke tags. Het zijn vaak de leukste creaties van de restjes.
Lieve groet,
Petra

Gerrina zei

Ze zijn mooi! Gaaf dat je dat met stukken uit je restjesbak gemaakt hebt! Groetjes, Gerrina

Veerle zei

Super mooi Margo en geweldig dat je zoveel restjes hebt opgebruikt.
Groetjes, Veerle

Joanne kramer zei

Wat een mooie tags! Succes met je voornemen. Groetjes Joanne

ADA zei

Super leuk hoe je de restjes gebruikt hebt in de tags, GROETJES ADA

Marja zei

Mooie tags heb je van je restjes papier gemaakt Margo!
Groetjes Marja.

Hetty zei

Leuke labels heb je gemaakt.
Wil je mijn restjes ook als je klaar bent met die van jou???
Groetjes Hetty

Miranda Mols Stampin Utopia zei

hahaha, dat was grappig in mijn leeslijst inderdaad. Ik dacht dat wordt vast niks met die restjes....maar potvoldriedubbele teennagels, ze zijn geweldig!! Allemaal!

vintagebyina zei

Leuke tags. Knap van je om de restjes op te maken.
Groetjes Ina.

Cindy Gay zei

Just the coolest! Love the flamingo!

Cards en Box bij Lady M zei

erg mooi en dat van restjes zo ruim je nog eens wat op groetjes maartje

Anita van Merode zei

Prachtige Tags Margo, erg leuk geheel.
Gr Anita

Odette's kaartenhoekje zei

Hahaha Margo een knap ideetje hoor ... Je tags zijn allemaal super mooi !
Groetjes, Odette.

Anneke zei

Ik hou van tags, deze vind ik dan ook een heel mooie reeks! Heel speels door de blaadjes en lintjes. Mooie papiertjes ook!

Jantine zei

Leuk gedaan Margo! Restjes zijn altijd nog ergens goed voor, zo zie je maar weer!
Groetjes
Jantine

Gina zei

Leuk dat je tags hebt gemaakt met enkele restjes ! Ik heb hier ook zo'n berg liggen, en probeer daar nu toch eerst in te zoeken, voor ik een nieuw papier neem. Groetjes, Gina

Enny zei

Wauw, heel mooie tags, en dat met restjes, super gedaan ! Groetjes, Enny

Freubelmina zei

Ze zijn stuk voor stuk erg mooi geworden!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma