donderdag 14 juli 2016

Kerst reeks van 3


Hallo iedereen, 

gisteren heb ik heerlijk kunnen knutselen ! 
Ik ben echt heel productief geweest dus dat is leuk ! 
Vandaag heb ik een kerst-reeksje voor jullie, vorige week waren we met de girls de stad in gegaan voor ons Femke haar verjaardag en gingen we wat shoppen.
"Toevallig" kwamen we ook voorbij de Pipoos waar Femke leuke glittertape heeft gekocht en ik heb een pakje met kerstplaatjes van Marianne Design gebruikt.
Met restjes DP heb ik dan deze kaarten gemaakt. 


Alle 3 met hetzelfde plaatje maar toch heel anders;


En zo gaat het weer helemaal de goede richting uit met mijn voorraad kerstkaarten ! 

Ik doe mee bij 52 weeks.to christmas

Groetjes
Margo

24 opmerkingen:

Gea zei

Mooie kaarten. Vooral de kleuren vind ik gaaf.

Freubelmina zei

Echt zo mooi deze serie,geweldig!!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Je@net zei

Heerlijk zo'n knutseldagje. Je kaarten zijn weer erg leuk geworden, Margo!

Marja zei

Je hebt er een hele mooie serie van gemaakt!
Fijn zo'n knutseldagje.
Groetjes Marja.

Diny zei

Wat een leuke serie Margo...het plaatje is dan ook prachtig!
Groetjes Diny

Veerle zei

Mooie reeks Margo.
Groetjes Veerle

anneke's creaties zei

wat heb je een mooie serie van 3 gemaakt
ze zijn allemaal even mooi
leuk hoor dat plaatje

groetjes anneke

Sylvia zei

Hele mooie serie,Margo.Mooi plaatje.Leuk zo'n knutseldag.

Groetjes,Sylvia.

Trijntje zei

Leuke kaarten Margot Groeten trijntje

chantal zei

kerst? Is er het weer voor, maar lijkt nog ver weg. Je kaarten zijn knap gemaakt
liefs Chantal

Cards en Box bij Lady M zei

leuke kaarten zo heb je vast een begin groetjes maartje

Corrie zei

Wauw, wat een prachtige kaarten Margo, dit is een lekker inhaalslag voor jou, mooi hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Marijke zei

Dat zijn mooie plaatjes en allemaal mooie kaarten ermee geworden. Toppie!! En dan gelijk een paar! Super. Groetjes Marijke.

Joke de Wit zei

Goed gelukt Margo en dan gelijk drie goed hoor.Gr.Joke

Ans Gilbert zei

Leuke serie Margo,
echt grappig hoe je met hetzelfde plaatje, toch totaal andere kaarten kunt maken, mooi gedaan!
groetjes,
Ans

Rosina zei

Heel mooi deze 3 kerstkaartjes margo...allemaal met hezelfde plaatje en toch een heel verschillende uitstraling...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Yvette zei

Mooie set kerstkaarten Margo!
grtjs,
Yvette

Mariken zei

Dat gaat zeker goed zo, weer drie prachtkaarten erbij...

Francisca zei

alle drie super geslaagd
x francisca

Ellen zei

Slim, om toevallig langs de Pipoos te lopen ;) Met de gekocht plaatjes van MD heb je drie mooie kaarten gemaakt. Handig voor de voorraad, die groeit wel op deze manier.

Mrs A. zei

Beautiful scenic image. The Stag is magnificent. Hugs Mrs A.

Gerrina zei

Gave serie zo! En dat schiet een eind op :) Groetjes, Gerrina

Enny zei

Prachtige kaarten Margo, en zo heb je weer wat minder werk tegen Kerst ! Groetjes, Enny

Lia zei

Ik vind herten altijd zo mooi op een kaart en deze is geweldig!
Lia, DT 52WTC