dinsdag 31 januari 2017

Art by Barb - Mermaid


Hallo iedereen,

Welkom aan Dian en Angela and a nice welcome to you too Laine ! 

Voor vandaag heb ik weer een kaartje dat ik kleurde met Copics.
De digi is van Art By Barb en heb ik uitgekozen als prijs toen ik won met mijn berenkerstkaartje.

Ik heb gewerkt met dezelfde restjes als het kaartje dat ik vrijdag liet zien en de stansjes van Marianne Design, die vond ik er wel leuk bij passen ! 

Deze week ziek thuis, de griep heeft me geveld, dus als het hier stilletjes is, weten jullie hoe dat komt ! 

Liefs
Margo

33 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi gekleurd weer! En heel mooi die combi met de schelpenstansjes! Groetjes, Gerrina

Valerija zei

Brilliant card! Great design and I love the colours.
Valerija xx

Eri zei

Prachtige kaart Margo! Beterschap toegewenst!
Groetjes, Eri

Enny zei

Wat een prachtig kaartje, heel mooi gekleurd, en de schelpjes passen er super bij ! Ik wens je spoedig beterschap, misschien eind dit jaar eens een griepspuit proberen ? Groetjes, Enny

Margreet zei

Heel mooi kaartje met prachtig kleurwerk!
Vervelend dat de griep je te pakken heeft...sterkte en ziek maar goed uit!
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart! Heel veel beterschap! groetjes Joanne

Mariken zei

Hè joh, vervelend, griep! Veel beterschap! Je kaartje is helemaal leuk geworden, mooi gekleurd!

lenywim35 zei

Heel vervelend dat je griep hebt. Doe wel voorzichtig, het is zo een longontsteking, en dat kan je niet gebruiken.
Uitzieken is de boodschap.
Je had een superleuke kaart met de mermaid.
grts leny w

Corrie zei

Ja de griep heeft iedereen in zijn greep Margo, uitzieken is de beste remedie.
Je kaart is prachtig zo mooi gekleurd, leuke details maken je kaart beeldschoon.
Beterschap.
Lieve groetjes,Corrie

Diny zei

Wat een GAAF kaartje Margo.....je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd!
Groetjes en heel veel beterschap,
Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Margo, heel vervelend dat je door de griep geveld bent...doe eerst maar uitzieken...

groetjes Rosina

Monique zei

Ik dacht al dit kaartje heb ik al gezien. Maar niets is minder waar. Ook deze is heel mooi geworden. Heel veel beterschap gewenst.
Lieve groetjes Monique

Hetty P. zei

Schitterende kaart
Mooie kleuren heb je gebruikt
Groetjes van Hetty

karin zei

Leuk kaartje. Beterschap!
Groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
prachtig is je kaartje weer, leuke digi en mooi gecombineerd met de stansen..wens je heel veel beterschap.
groetjes,
Ans

Larissa zei

Weer prachtig gekleurd Margo, zo ontzettend knap!
& heel veel beterschap.

!neke zei

Helemaal mooi weer !!!!

Maar vooral veel beterschap !!!!!!

Barbara zei

Thank you so much for colouring my image so wonderfully! I love everything about this card!! I hope you feel better soon and are able to join in our next Colour along with a child challenge @ ArtbyBarb

Joke de Wit zei

Zo die is mooi .Gr.Joke

Jantine zei

Heel erg leuk, mooie digi ook.
Van harte beterschap, Margo!
Groetjes,
Jantine

Kim's CreaLife zei

Wat een heel mooi kaartje heb je gemaakt. Ik vind de kleurencombinatie erg mooi. Een keertje wat anders, top gedaan!

Liefs Kim

Ellen zei

Griep, balen! Sterkte. Uitzieken is meestal de beste remedie. Je kaartje is weer leuk, mooi gekleurd ook.

Je@net zei

Een prachtige kaart, Margo.
Beterschap, hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

Sarah zei

Super mooi is deze kaart!
Beterschap 💜💜

Martha zei

Hoi hoi Margot,
zo de restjes bij jou zijn weer opgeruimd..
hihihi...
mooie kaart heb je er mee gemaakt, en prachtig ingekleurd!!!
Heel veel beterschap!
Liefs van Martha

Nancy zei

Hey Margo,

Alweer een mooie kaart, mooi ingekleurd, fijne kleurencombinatie en mooie details...

Liefs,
Nancy

Beisforbeauty zei

tof kaartje margo

gr cindy

chantal zei

Wat een supermooie kaart
liefs Chantal

Petra L zei

Allereerst van harte beterschap. Hoop dat je je snel weer beter voelt.
Je kaart vind ik geweldig, zo ook de kleurkeuze. Prachtig.

Lieve groet, Petra

Cindy Gay zei

Love the mermaid image!

Caroline Cards zei

prachtige kaart!
groetjes, Caroline

laurie zei

I love that border of shells around such a cute image!!!!

Crea Astrid zei

Mooie kaart met een prachtige digi. Mooi ingekleurd ook.
Ik denk dat dit jaar iedereen de griep wel heeft. Beterschap in ieder geval.

Groetjes, Astrid.