woensdag 11 januari 2017

Birthday lady


Hallo iedereen,

vandaag een kaartje dat al iets langer 'in de wachtrij' stond.
Hij mag er eindelijk uit ... 

Bedankt voor jullie lieve reacties op het kadozakje hieronder, was er zelf ook wel een beetje trots op.
Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt met Distress inkten en stempels, de dame gestempeld en gekleurd met Zigs en dan opgekleefd.

Ja die platte band gisteren .... mijn hubby heeft toch last met mij hoor, dat was de derde keer op een half jaar tijd, als je je best zou doen, zou het nog niet lukken om zo vaak een platte band te rijden ....
Dus gisteren manlief naar Antwerpen komen rijden om mijn 'thuiskomertje' op de auto te plaatsen en de band mee te nemen naar huis, dan kon hij vandaag op zijn gemak de goede band er terug opleggen, maar dat was buiten de wet van Murphy gerekend .... 
Lekke band eraf, thuiskomertje erop, auto laten zakken .... thuiskomertje ook plat ....
😆😆😆
Wie o wie doet me dat na .....

Dus manlief het thuiskomertje er terug afhalen .... en met beide banden naar de garage ... ikke terug naar boven (bureau) om de show van Chantelle te gaan kijken ....
Daarna is manlief dan terug gekomen en heeft mijn herstelde band terug geplaatst ....
Heb ik al geschreven dat hij afziet met mij ?????
Het is een schatje hoor !!!!!
En intussen zat ik lekker modeshows te kijken van de lingeriecollecties voor volgende winter ...
Wat was dat ook al weer van die werkpaarden en die luxepaarden ....

Vandaag een half dagje werken en vanmiddag samen met mijn jongste dochter kleuren ! 

Ik doe graag mee bij :


Fijne dag iedereen ! 

Groetjes
Margo

25 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ha margo, wat een pech, misschien toch eens overwegen om een abonnement op de wegenwacht te nemen ? =)
mooi kaartje, leuk om te lezen dat je ook een 'wachtkamer' hebt hahaha,
veel plezier deze namiddag,
grtjs,martina
x

Joanne kramer zei

pffff.....wat een gedoe! Hoe krijg je het voor elkaar ;-).
Arme man.... Maar hij doet het vast met liefde voor jou!
Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

Je@net zei

Haha...je zal de pech maar hebben. Maar met alle pech bof je toch maar met dat mannetje van jou!
Erg leuke kaart weer gemaakt, Margo!

Larissa zei

Oeps, wat een pech. Maar gelukkig kan je man er wel bij helpen.
Dit kaartje is weer heel erg mooi gemaakt.

Monique zei

Wat een bandenpech! Gelukkig heeft je mannetje ontzettend veel geduld met jou ...hihihi... Je kaartje is prachtig en volgens mij One Layered. Dan kun je gezellig mee doen bij K&K. (Tip)
Liefs Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, wat een gedoe met je banden, dat is inderdaad heel erg veel pech Margo, gelukkig heb je een handige én geduldige man.Ik ben weg van je gave kaart. Prachtige achtergrond en supermooi gestempeld..echt top. Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt Margo.
Wat een hoop pech, maar geluk met zo'n lieve man!
groetjes, Caroline

karin zei

Prachtige kaart Margo!
Je hebt nogal wat meegemaakt gisteren.
Groetjes,
Karin

Enny zei

Wat een pech met die banden ! Ja, een abonnement bij VAB (bvb) zou misschien wel nuttig zijn... :) Een prachtige kaart met die elegante dame ! Geniet van de woensdagnamiddag ! Enny

Caroline zei

O wow, jouw kaartje voor de challenge is ook mooi!
Groetjes zcaroline

Cards en Box bij Lady M zei

wat een verhaal en wat een pech je kaartje ziet er erg mooi uit groetjes maartje

Gina zei

Wat een grappig pechverhaal als ik dat zo mag zeggen - Hihi ! Kan gebeuren hé. Gelukkig kan je hubbie je helpen !
Prachtige CAS-kaart gemaakt! Prachtig die achtergrond ! Groetjes, Gina

Marja zei

Prachtige kaart margo!
Leuk hoe je dat allemaal maakt met je inktjes en stempels.
Groetjes Marja.

Mrs A. zei

Love the gibbon girl image so elegant and a classic . Hugs Mrs A.

Corrie Herriman zei

Wat mooi Margo !
Corrie x

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
dan heeft je man inderdaad wat met je te stellen..gelukkig kun je weer rijden..
Je kaartje is echt super, ik heb nooit kaarten in de wachtrij..
groetjes,
Ans

Ellen zei

Nou ja zeg, wat een toestand met al die lekke banden! Jij hebt echt wel een hele lieve man dat ie dat allemaal voor jou regelt. Je kaart is echt mooi. Grappig ik had er vandaag ook eentje uit de wachtrij.

Nancy Soetaert zei

gelukkig heb je een Handige Harry in huis!
Kaartje komt me bekend voor... ;-)
groetjes
Nancy

Hermien zei

't is wat met al die lekke banden.
Je kaartje is mooi en heeft een hele chique uitstraling.
Bedankt voor je deelname bij K&K,

Groetjes Hermien

Corrie zei

Ik heb geen rijbewijs Margo, dus zeker geen verstand van lekke autobanden.
Laten wij maar freubelen en van jou hand is het weer een prachtige kaart geworden, mooi hoor.
Lieve groetjes,Corrie

ADA zei

Prachtige kaart geworden en wat een toestand met je auto band maar gelukkig heb je een handige man, GROETJES ADA

Rosina zei

Je kaartje is schitterend gemaakt margo...leuke achtergrond met mooie stempeltjes erop...
en wat een pech heb je gehad met die lekke autobanden...
maar een super lief mannetje die het voor jou allemaal weer in orde gemaakt heeft...
creatieve groetjes
Rosina

GerJanne zei

Oh wat een pech!!! EN jij hebt echt een lieve man! Super!
Je kaart is prachtig en ik vin het natuurlijk heel erg gaaf dat je meedoet aan onze challenge! Dank je voor het meedoen bij K&K.
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

En nu geen lekke banden meer!!
Heb je genoten van je kleurmiddag?
Slaapwel xx. Ik lig er weer te laat in! Wat een mooie kleuren op je achtergrond. Xx

Gerrina zei

Dan heb jij je totale portie platte banden voor minstens 10 jaar wel gehad lijkt mij!
Je man is een lieverd dat hij dat doet en jij kan er ook niks aan doen...
Wat een heel mooie kaart! Die kleuren en die sierlijke letters passen helemaal bij deze dame in een modernere setting! Groetjes, Gerrina