zondag 1 januari 2017

Kaarten voor de dames


Hallo iedereen, 

zoals ik in de vorige post de kaarten voor de mannen liet zien, waren er ook kaarten voor de dames natuurlijk ! 
De dames ken ik zelf niet echt want die werkten niet mee op onze dienst en ze waren met velen.


Ik heb dus Vintage kaarten gemaakt met materiaal van Studio Light en wat van mijn eigen spulletjes erbij ;






Zo, heel wat kaarten voor jullie vandaag zo op de eerste dag van het nieuwe jaar ! 
De meisjes kijken TV en ik ga lekker kaarten maken en kleuren!
Vanavond een blogrondje en het heerlijke is dat ik nog een hele week vakantie voor me heb liggen ! 
Dank jullie voor alle prachitge kaarten die ik kreeg ! Ik ben er erg blij mee ! 

Voor iedereen de allerbeste wensen en een gezond en creatief jaar gewenst ! 

Liefs
Margo

17 opmerkingen:

!neke zei

Prachtige serie !!!!!!
Heel mooi !

Rosina zei

Woooow Margo, wat een serie prachtige vntage kaartjes ...erg leuk gedaan en dat zeker el gewaardeerd worden
Nog een fijne vakantie week...
Ook ik wens je een heel mooi
en zeker een creatief 2017 toe..

groetjes Rosina

Margreet zei

Wat een schitterende serie vintage kaarten Margo!
Geniet van je vrije week en natuurlijk nog de beste wensen voor 2017!
xxx Margreet

Enny zei

Zo'n prachtige kaarten, daar zullen ze heel blij mee zijn ! Geniet van je verlof, nog hartelijk dank voor je prachtige kaart en het allerbeste voor 2017 ! Enny

Je@net zei

Een goed begin van het nieuwe jaar, Margo. Erg leuke serie kaarten heb je gemaakt.
Jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2017 gewenst!

Nelleke zei

De beste wensen voor een mooi jaar. Deze serie is mooi, ben je best druk mee geweest. Fijne vakantie. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Hoi Margo,
wat een gave kaartjes heb je gemaakt! Een hele serie op de eerste dag van het nieuwe jaar! Dat belooft wat (of niet?)
Hopelijk was mijn kaartje nog op tijd??
Geniet lekker van je vakantie. Heerlijk vooruitzicht!
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Margot,
allereerst voor jou en je familie heel veel goeds in het komende jaar!
Natuurlijk voor jou veel creativiteit!!!
Wat een mooie serie met kaarten heb je gemaakt mooi met die vogeltjes en die vintagestijl
Liefs van Martha

Diny zei

Wat heb je schitterende kaartjes gemaakt Margo....dat is nog een een mooie start van het nieuwe jaar!
Ik wens jullie ook alle goeds voor 2017....dat het een mooi en creatief jaar mag worden!
Groetjes en nog een fijne vakantie,
Diny

Anoniem zei

Heel mooi!!!

Gelukkig en gezond, maar zeker ook een creatief 2017 gewenst!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hetty zei

Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt.
groetjes Hetty

Sarah zei

Wat een toffe serie! Ik vind de kaarten met de vogeltjes de leukste!
En natuurlijk gaan wij ook gezellig verder in 2017! Ik heb er zo van genoten: het gaf me steun, plezier, creativiteit en zo veel meer!
Ik wens je nog een fijne week en een top 2017!!

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat heb je een mooie serie kaarten gemaakt, leuk in deze vintage stijl.
ook voor jou de allerbeste wensen voor 2017,
groetjes,
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Margo, allereerst de beste wensen voor het jaar 2017. Dat het maar een mooi, gezond en creatief 2017 mag worden :)
Je komt het nieuwe jaar meteen met een hele mooie serie kaarten binnen. Vintage...ik houd ervan. Het zijn plaatjes en ik denk dat de dames er erg blij mee waren. Geniet lekker van je vakantie.
Lieve groetjes Miranda

Corrie zei

Wat is dit een prachtige serie kaarten voor de danes Margo, klasse gemaakt.
Ik wens je een gezond en creatief 2017.
Lieve groetjes,Corrie

Joke zei

Zo heb je gelijk een hele mooie serie kaarten klaar liggen Margo.
Leuk hoor.
Groetjes Joke

Gerrina zei

Ik hoop dat je aam het genieten bent van je vrije tijd! Ik heb genoten van deze heerlijke reeks vintagekaarten! Daar zullen ze blij mee zijn! Groetjes, Gerrina