donderdag 12 januari 2017

Miss Daisy - Kerst op donderdag week 2


Hallo iedereen, 

Ik ben er weer bij vandaag met een kerstkaart.
Ik ga echt mijn best doen om de goede gewoonte zeker vol te houden om elke week een kerstkaart te posten, het is de tweede week, dus ik ben alvast goed begonnen.

De digi was een freebie van Miss Daisy en ingekleurd met Faber Castell potloden.
Hij is niet echt helemaal nieuw want ik heb hem al op FB laten zien maar wel nieuw op mijn blog.
Ik heb er een beetje een vintage-kaartje van proberen te maken.

Gisteren heb ik heerlijk gekleurd in de namiddag samen met mijn jongste dochter en ik heb zelfs mijn kaartje af gemaakt ! Dat krijgen jullie dus binnenkort te zien.

Ik laat deze graag meedoen bij : 

Fijne dag ! 

Groetjes
Margo




32 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Goed voornemen heb je. groetjes Joanne

karin zei

Mooi met die sneeuwpop !
groetjes,
Karin

Hetty zei

Wat een super leuke kaart.
De kleuren zijn zo mooi gecombineerd.
Groetjes Hetty

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marja zei

Mooie kaart Margo.
Gezellig samen met je dochter aan het kleuren.
Groetjes Marja.

Jantine zei

Mooie kleuren, Margo, een heel sfeervol kaartje!
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart Margot. De kleurencombi is zo verassend. Groeten Trijntje

Petra zei

Wat een prachtige kaart Margo en je kaart van gisteren is ook super.
Lieve groet,
Petra

Joke zei

Mooi hoor Margo. Gezellig kaartje met die sneeuwpop erop. En wie weet kunnen we het weekend zelf een sneeuwpop maken. Toepasselijk toch.
groetjes Joke

Marijke zei

Leuke digi van deze sneeuwpop! Zie deze week veel sneeuwpoppen. Hoopt iedereen op sneeuw misschien?? Erg mooi gemaakt en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Lia zei

Wat leuk om alles in het groen te maken!
Lia, Dt 52WTC

Enny zei

Een heel mooie kaart, met een schattige sneeuwman en prachtig versierd ! Groetjes, Enny

Larissa zei

Leuk zo, beetje vintage en kerst.
Mooi kaartje!

Corrie zei

Wat een leuke digi Margo, je hebt hem prachtig ingekleurd, het is een prachtige kerstkaart.
Lieve groetjes,Corrie

!neke zei

Weer een mooie Margo !
groeten Ineke ,52WTC

Margreet zei

Ik had hem idd al op FB gezien, maar het is helemaal geen straf om hem op je blog nogeens te mogen bewonderen, Margo!
Ben benieuwd naar je kaartje na het kleuren met je dochter.
xxx Margreet

marian zei

Wat een leuke kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

Schitterende kaart Margo
én in het echt nog veel mooier, ik kan het kaartje hier elke dag bewonderen, het hangt hier aan de kaartjesdraad te pronken!
Fijn dat je er weer was met een donderdagse kerstkaart!
groetjes
Nancy DT52WTC

Suzan zei

Wat een supermooi/lief kerstkaartje Margo!
Groetjes Suzan,52 WTC

Je@net zei

Een erg mooie kaart, Margo!

Ellen zei

Wat een gezellige kerstkaart!

Hermien zei

wat een enig stempelafdrukje heb je gebruikt voor je kerstkaartje, het ziet er leuk uit.

Groetjes Hermien

Anita van Merode zei

Op en top mooi kaartje Margo.
Gr Anita

Rosina zei

Een schitterend kaartje Margo en die leuke sneeuwpop digi heel mooi ingekleurd...

creatieve groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wow....wat een prachtige kaart Margo!
Groetjes Diny

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een leuk kaartje Margo ... Prachtige stempel die je heel erg mooi ingekleurd hebt ! Toppie om elke week een kerstkaartje te maken ...
Groetjes, Odette.

Freubelmina zei

Het is een mooi kaartje met grappig plaatje en veel mooie details!
Lieve groetjes, Wilma

GerJanne zei

Nou, het is een schatje! Ik heb Frosty ook en hij is enig! Ik heb me ook voorgenomen om 52 kaartje klaar te hebben voor kerst. of dat elke week 1 wordt, of soms een week geen en een andere week 4 ...dat zullen we dan we zien. Maar de donderdag zit al in mijn hoofd..
Groetjes,
GerJanne

ADA zei

Wat een schatje erg leuk en wat een goed voornemen iedere week een kerstkaart, GROETJES ADA

Sarah zei

Leuk Margo!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieverd met die leuke sneeuwman erop Margo. Gezellig om zo samen met je dochter te gaan kleuren. Ik ga vandaag met de potloodjes aan de slag, het is er weer voor ;p
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Best apart deze kleurencombi, maar jij laat 'm mooi werken! Fijn weekend verder!