woensdag 25 januari 2017

Kleurenkaartenteam 1e schakel : blauw-groen


Hallo iedereen,

Een beetje later dan gewwonlijk maar ik moest nog foto's maken ! 
Dus vers van de pers zijn hier mijn kleurenkaartjes in blauw en groen.

Voor bovenstaande kaartjes ben ik aan de slag gegaan met Distress inkt, die heb ik op mijn craftsheet gestempeld en daarna met de mister een beetje nat gemaakt en het aquarel-papier erdoor geveegd.
Tekstje in het blauw is van SU en het stansje heb ik te leen van mijn mama, ik vond het wel een leukerdje ! 
Ik heb meteen 2 kleine kaartjes gemaakt voor de challenge bij De Egel



Dit wou ik al langer eens proberen, achtergrond met een stencil gemaakt en distress inkten in groene en blauwe tinten, tekstje in het blauw van SU.


Hier met blauw bolletjespapier op een groen kaartje en de happy gestanst en dan uit donkerblauw gestanst en terug opgekleefd.

Zo dat zijn ze.
Nu nog even een kerstkaart maken voor morgen en vanavond een blogrondje ! 

Benieuwd naar meer kleurenkaarten ?


Fijne dag allemaal ! 

Groetjes
Margo

44 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat ben jij lekker productief geweest ! top hoor
blij met je deelname,
hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
grtjs, martina
x

Nancy Soetaert zei

leuke minikaartjes met het mooie jurkje op de paspop, ook je tekstkaartjes zijn heel tof!
groetjes
nancy

Je@net zei

Goed bezig, Margo.
En wat een super leuke kaarten heb je gemaakt!

Marijke zei

Ze zijn allemaal leuk geworden en allemaal in de goede kleuren. Leuk die stans van dat jurkje. Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

Diny zei

Wow.....schitterende kaartjes Margo....wat ontzettend leuk gedaan! Ook de twee vierkante kaartjes voor De Egel zijn zoooooo mooi!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat heb jij je best gedaan zeg, zomaar 4 kaartjes! En ik vind ze stuk voor stuk hartstikke leuk/mooi. Leuke technieken heb je uitgeprobeerd. Die stans van het jurkje is gaaf!
xxx Margreet

Margreet zei

Wat heb jij je best gedaan zeg, zomaar 4 kaartjes! En ik vind ze stuk voor stuk hartstikke leuk/mooi. Leuke technieken heb je uitgeprobeerd. Die stans van het jurkje is gaaf!
xxx Margreet

laurie zei

Awesome cards! I love the Birthday girl ones!

Jantine zei

Zo, jij hebt hard gewerkt, zeg! Ik vind je kaartjes erg leuk geworden, heel verschillend.
Groetjes,
Jantine

Crealientje zei

Je bent druk geweest zeg!
Maar oohh zo leuk zijn ze geworden.
Mooi die combi blauw en groen.
Jurkje op standaard is swierig en prachtig.
Leuk gedaan!
Fijne dag en groetjes Crealientje.

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat heb je 2 mooie, kleine kaartjes gemaakt,leuke stans van een jurkje heb je gebruikt! ook je 2 andere kaartjes zijn top!
groetjes,
Ans
p.s. het plaatje heb ik met een ovale stans uit gestanst..

Nelly zei

superleuk!! Mooi gemaakt in de kleuren blauw en groen.

Groetjes Nelly

Francisca zei

Hola pola ... jij bent druk bezig geweest ....
Ze zijn alle drie super .
De middelste heeft men voorkeur.

Groetjes,
Francisca
Was vergeten me op te geven vor KKT maar heb wel
een kaart gemaakt ;-)
http://kempischecreativiteit.blogspot.be

Joanne kramer zei

Wat een hoop moois! Leuk hoor. groetjes Joanne

Marfien zei

Zo, voorlopig ben jij de laatste, ga nu aan mijn warme maaltijd beginnen. En deze keer "lest best" want ik zie bij jouw een heel gaaf idee voor een kaart . . .
4 toffe kaartjes Margo

Petra L zei

Superleuke kaarten en wat zijn de kleuren mooi bij jou creaties. Groen-blauw zou ik niet zo snel kiezen al vind ik de kleuren bij jou wel heel erg gaaf :-)


Lieve groet, Petra

GerJanne zei

Wat een leuke kaartjes de twee eerste! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel! Perfect!
En tot mijn schrik zie ik dat ik dezelfde grote stempel heb, die jij gebruikt hebt. Moet ik nodig uitproberen! Erg dat je soms spullen koopt en er dan niet aan toekomt.
Ook je laatste kaartjes is erg leuk!
Goed bezig!
GerJanne

Mariken zei

Jeetje, wat heb je veel gemaakt! Leuk zijn ze geworden!! Mooie kleuren he!?

chantal zei

Jaa zomaar effe 3 kaarten en dan nog in deze kleuren. Ik vind ze heel geslaagd zeker die eerste met distress
liefs Chantal

Mrs A. zei

I like the dressmakers dummy on the first card. Those 2 spotty cards are great too. Hugs Mrs A.

Cards en Box bij Lady M zei

Ze zijn erg mooi groetjes Maartje

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kaartjes Margo !
Die met het jurkje is een heel mooie wat een leuk jurkje .
De Just for you kaart wat een beauty heel mooie achtergrond leuke kaart .
Groetjes Doris

Hermien zei

Wat een enige kaartjes Margo

Groetjes Hermien

karin zei

Leuke kaartjes met de jurkjes Margo. Je andere kaartjes zien er ook leuk uit.
groetjes,
Karin

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden!
Groetjes Anita

Rosina zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Margo...zeker dat paspopjurkje is heel leuk...en die kleine kaartjes zijn ook geweldig ...KNAP gedaan weer...

groetjes Rosina

!neke zei

Helemaal mooi !!!!!!!

Petra-loves-paper zei

Wat een leuke kaartjes, mooi hoe je zelf je achtergrondjes gemaakt hebt! En wat een toepasselijke fotobanner qua kleur bovenaan je blog..., groetjes Petra

Nota Bene zei

Waw, vier kaarten ineens! Ze zijn erg leuk geworden!
Groetjes, Nele

Creatiels zei

een leuke serie kaartjes heb je gemaakt. De eerste vind ik de mooiste.
groetjes
Els

PIKO hobbyblog zei

Een leuke serie kaarten heb je gemaakt voor het KKT.
groetjes pia

ADA zei

Super leuke serie kaarten stuk voor stuk zijn ze mooi, GROETJES ADA

Ans S. zei

Prachtige serie kaartjes heb je gemaakt voor het KKT.

Groetjes Ans

Eri zei

Heel leuk deze kaartjes met die zomerse jurkjes, en wat een mooie achtergrondjes.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lekker bezig geweest Margo en wat zijn ze allemaal leuk. Mijn twee favorieten zijn toch wel de dames-paspoppen en die met het bolletjes-stencil is ook heel gaaf. Leuk dat je aan de duo-challenge bij De Egel meedoet, dank je wel daarvoor.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Nelleke zei

O, wat heb je een gave kaartjes gemaakt, allemaal zijn ze zo leuk. Vooral de bovenste zijn erg gaaf. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet! Groetjes, Nelleke DT

Veerle zei

Waauw Margo ook 3 kaarten gemaakt en alle drie even mooi. Die met de paspop is wel heel erg leuk. Mooi. Mijn KKT kaarten waren al 2 weken klaar maar door ziekte pas deze ochtend op mijn blog kunnen zetten.
Groetjes, Veerle

Enny zei

Amai, prachtige kaartjes, heel tof en vrolijk ! Groetjes, Enny

Erica ♥ zei


Heel gaaf is je setje kaartjes,
mooi gedaan zo ☺
Je andere kaartjes zijn ook heel
tof zo met die teksten !
Bedankt dat je meedoet met onze "Januari 26" Challenge bij De Egel !
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

Marja zei

Prachtig setje kaartjes Margo!
Ook mooi in deze kleuren.
Leuk dat je meedoet bij De Egel.
Groetjes Marja
DT De Egel

Danielle zei

Erg leuke kaarten in het blauw/groen! Goed gelukt, die achtergrondjes met distress zijn mooi zeg. En ook het stencil kaartje is super geworden! Top!

Gerrina zei

Wat een productieviteit! Vind ze alle 3 mooi, met een lichte voorkeur voor de 1e! Gaaf hoe makkelijk jij die kleuren heel verschillend combineert! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Bij jou ook 4 tof! De verschillende technieken die je gebruikte vind ik leuk en de resultaten zijn top.Mooi gedaan!
Die grote stempel moet ik ook nog eens boven halen...xxxx

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Allemaal helemaal leuk!