maandag 16 januari 2017

Kit and Clowder monthly class december


Goedemorgen iedereen,

Vandaag laat ik jullie mijn kleurresultaat zien van de monthly class december bij Kit and Clowder.
Deze is volledig met Copics gekleurd.
Ik vond het echt heerlijk om te doen, het is de eerste keer dat ik zo'n grote scène volledig heb gekleurd.


Femke heeft ook mee gedaan maar heeft er haar eigen draai aan gegeven en andere kleuren gebruikt, ze had ook geen zin om naar het filmpje te kijken maar heeft het toch ook helemaal gekleurd, dat vond ik erg knap ! 

Deze week laat ik jullie nog een projectje van ons samen zien ! 

Fijne (werk)week ! 

Groetjes
Margo


21 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw!! Wat suuuper knap gedaan...echt schitterend! En Femke die van jou is ook al zo mooi. Groetjes Joanne

Margreet zei

Ik ben onder de indruk Margo....wat prachtig gekleurd!
Ook die van Femke is heel mooi!
xxx Margreet

Hetty zei

Super mooi.Wat een mooie details heb je weten te kleuren.
Femke heeft het ook al zo mooi gedaan, mooie kleuren.
groetjes Hetty

Je@net zei

Wauw....wat super mooi gedaan!

Bernadet zei

Heb je echt super gekleurd Margo!
Je kunt wel zien van wie Femke het talent van geërft heeft

Marja zei

Supermooi Margo! Prachtig kleurwerk.
Ook die van Femke is heel mooi...
Leuk om zo samen met je dochter aan het inkleuren.
Groetjes Marja.

Monique zei

Prachtig ingekleurd! Evenals dat van Femke!
Ik ben Kit and Clowder ook aan het volgen maar moet mijn draai nog vinden!
Groetjes

Anoniem zei

Échte prinsessenkaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Corrie zei

Ik ben er stil van Margo.
Prachtig gekleurd het lijkt wel een foto.
Leuk dat je dochter heeft meegedaan, knap van haar.
Jullie zijn 2 kanjers.
Lieve groetjes,Corrie

Caroline zei

Heel mooi zeg, vooral de jurk! Wat leuk dat je dochter meedeed. Ook die is heel mooi.
Groetjes Caroline

Ellen zei

Wat mooi gekleurd, zeg! Ik vind het een kunst. Femke heeft het trouwens ook super gedaan. Gezellig zo samen kleuren.

Ans Gilbert zei

prachtige kleurwerk, van jullie alle 2, ziet er heel mooi uit!
groetjes,
Ans

Aartje zei

Wat heb je dit prachtig gekleurd. Top!
Groeten, Aartje

ADA zei

Prachtige gekleurde kaart, GROETJES ADA

Freubelmina zei

Wat ontzettend mooi, allebei!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

GerJanne zei

Wow, wat heb je dat prachtig gekleurd Margo! En ook Femke's kleur werk is mooi! Zo kun je wel het verschil zien tussen wel en geen schaduw effect..
GerJanne

Angelique zei

Wauw, wat heb je dit fantastisch ingekleurd. Ik heb echt met bewondering naar al je details gekeken.
lieve groetjes Angelique

Angelique zei

Vergeet ik ook Femke nog een compliment te geven. Heerlijk zo samen bezig zijn.

Enny zei

Oh dat is prachtig gekleurd, wat kan jij dat goed ! Ook Femke heeft haar best gedaan ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Heel leuk! Knap werk van jullie beiden en vooral veel fun!

Martha zei

Hoi hoi Margot,
wat leuk dat je dochter ook een versie heeft gekleurd!
Mooi resultaat van jullie beiden!
Liefs van Martha