vrijdag 13 januari 2017

Just for you


Hallo iedereen,

Ik heb speciaal voor jullie een vlindertje op deze vrijdag.
Het materiaal dat ik gebruikte is allemaal van SU.
Ik had het modelletje eens ergens gezien en vond het een erg  mooi modelletje dus dit was de test, het prototype als het ware.
Ik ga er zeker nog andere kaartjes mee maken want ik vind het een erg leuk ideetje ! 

Veel succes met de winterse buien en het stormweer iedereen !
Hoe is het bij jullie ? 

Ik ben vanmorgen met de bus gaan werken omdat het bij ons aan het sneeuwstormen  was, toen ik op de bus stond te wachten was het gelukkig voorbij maar toen ik in Antwerpen toekwam was er eigenlijk niets te zien .... heel bizar ....

Fijne vrijdag, morgen weekend ! 

Liefs
Margo

31 opmerkingen:

Wilma zei

Prototype is GESLAAGD Margo.....heel MOOI gemaakt.
Liefs Wilma ☺☺☺

Margreet zei

Prachtige vlinder op je mooie kaart! Hier ligt nog steeds sneeuw en als ik naar de lucht kijk, belooft er nog meer te gaan vallen...
xxx Margreet

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Margo.
Hier een flink pak sneeuw, dadelijk fijn met de meisjes naar buiten!

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart!! Super mooi model inderdaad en die vlinder is prachtig. Hier smelt de sneeuw weg...wel guur buiten. groetjes Joanne

Caroline zei

Geslaagd hoor! Mooie kleuren bij elkaar. Hier (in het westen) heeft een even gesneeuwd, maar nat dus niet veel over.
Groetjes Caroline

Corrie zei

En dan nog wel in mijn favoriete kleur, je vlinderkaart is prachtig Margo, hier schijnt de zon, geen sneeuw, maar ik hou mijn hart vast voor wat er gaat komen.
Lieve groetjes,Corrie

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart Margo.
De sneeuw van gisteravond was vanmorgen al niet meer te zien. Gek hoe de situatie op zo'n kleine afstand zo kan verschillen...
Fijn weekend straks
Nancy

!neke zei

Super mooi Margo !
Hier geen of nauwelijks sneeuw !
Wel koud !!!!
groeten Ineke

Cards en Box bij Lady M zei

ik vind hem prachtig zo mooi met de vlinder hier geen sneeuw gehad groetjes maartje

gerda zei

Via jouw berichtje op mijn blog kom ik ook eens bij jou kijken. Mooi kaart op deze sombere dag.
Het gebeurd niet dikwijls dat ik Belgische personen tegen kom die ook kaarten maken, daarom ga ik je ook volgen.

lenywim35 zei

Hi Margo.
Even bij je terug gebladerd. Je bent goed bezig zeg. Wat een mooie voorraad. Hoor net op het nieuws in Holland, dat het toch bij jullie erger is dan bij ons. wat het weer betreft. In Oostende verwachten ze zeer hoog water. We zullen het wel meemaken. Goed knutselweer toch? grts leny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gek hé, hoe dat op een paar kilometer verschil anders kan zijn. Mooie kaart.

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
Hier lag vanmorgen een flink pak sneeuw, er is al veel weg gegooid.
prachtige vlinderkaart heb je gemaakt,
groetjes Ans

Ilse zei

Heel mooi die vlinder, echt knap!
Groetjes,
Ilse

Larissa zei

Mooi kaartje!
Hier in nl was er vannacht wel sneeuw maar toen ik vanmorgen uit bed kwam was het meeste weer weg, gelukkig. Ben niet zo'n held in de auto.

Hermien zei

Hier viel het allemaal wel mee op wat (natte) sneeuwbuien na! Je kaartje met de SU spulletjes ziet er prachtig uit.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Mooi met de vlinder als blikvanger!
En bij ons (stuk noordelijker dan Hermien) viel het ook mee!
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Mooie vlinder en leuk model (zie ik daar een vinger op de foto ;-)). Hier was het vanochtend helemaal wit, maar de wegen waren gelukkig prima te berijden. Nu is bijna alles weg. Fijn weekend!

Hetty P. zei

Leuke kaart heb je gemaakt, het model ken ik van een club.
Leuk model.
Bij ons geen sneeuw
Groetjes van Hetty

Angelique zei

Prachtige kaart, mooi model en hele mooie kleuren. Je tweede kerstkaart van dit jaar is mooi geworden met die leuke digi. Jeetje wat een verhaal over je lekke band, je man had het er maar druk mee.
En dan je zakje met de digi van Tiets....die is werkelijk schitterend geworden, zo mooi ingekleurd.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Heel erg mooi!
Groetjes,
Jantine

martine zei

Wauww Margo heel erg mooi is je kaartje
ja ze hadden van alles voorspeld
hier rond Brugge een beetje sneeuw gehad s'avonds maar smorgens al weer weg en ook een donderslag in de nacht heel raar
wens jou een fijn weekend liefs martine

martina's kaartjes zei

inderdaad, mooi gemaakt, leuk resultaat, laat maar komen, zou ik zeggen
grtjs,martina
x

Grietje Jansen zei

Mooi model ja, en mooie kleurencombi.

Grietje

Sarah zei

Ik vind hel super mooi! Ik pin hem en sla hem op bij ' speciale kaartmodellen'.

Doris knippenenplakken zei

Wauw super mooie kaart Marja ! idd een heel mooi model ik sla die ook op hihi.
Gisteren lag er ietsje van sneeuw in Gent vandaag al weer allemaal verdwenen het regent hier af en toe een knutsel weetje he .
Groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Margot,
mooi dit vlinderkaartje, prachtig gelukt,
ook onderstaande kaartjes zijn weer supermooi zoals de sneeuwman de dame en het opgesierde tasje, pracht resultaat!
Ja, koning winter wil gaan regeren!
Liefs van Martha

laurie zei

What an awesome design Margo! So creative and pretty!

Enny zei

Een heel mooie vlinderkaart, prachtig model ! Ja, we gaan nog een heel koude week tegemoet ! Groetjes, Enny

Creatiels zei

een mooie vlinderkaart in een aparte uitvoering, mooi model.
fijne zondag
Els

Nelly zei

Bedankt voor je lieve kaartje ....ben ik erg blij mee en ga ik zeker goed van opknappen.

groetjes Nelly