donderdag 16 december 2010

2 kerstkaartjes

Hallo lieve bloggers!
Bedankt voor jullie reacties, Femke vond het schitterend !
Daphne (8) wil spijtig genoeg niet meer dat ik haar kaartjes op mijn blog zet :(
Ze heeft er echter hele mooie gemaakt maar voor ik een foto kon nemen zaten al in een enveloppe!
Deze kaart is gemaakt volgens een schets van een challenge ergens maar ik weet niet meer waar :)
Ik vond het wel een leukerdje!

Een mooie stempel van Tilda die ik met Greet heb gewisseld!
Ik vond dit papier er heel mooi bij passen maar spijtig genoeg komen de kleuren niet zo goed uit !
Ik heb een mega-druk weekend dus weet niet of ik tijd ga hebben om jullie blogs te bezoeken maar je ziet mijn comments zeker maandag of dinsdag verschijnen hoor !
Ondertussen zullen jullie wel met kaartjes gebombardeerd worden want ik ga ze lekker allemaal plannen nu sé !
Nog een fijne avond !
Liefs
Margo

9 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Margo, ze zijn echt super leuk allebei!! Lastig is dat hè, dat de foto's nooit zo goed uitkomen! Groetjes, Frea

Wendy ten Hove zei

Hi Margo,

Leuke kaartjes!! Die egeltjes vind ik altijd zo ontzettend super schattig, echt top! Fijn weekend, succes met de drukte, hopelijk leuke drukte!!

Groetjes,
Wendy

chantal zei

wat zijn die kaarten vooral die laatste!!
Liefs Chantal

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Leuke kaartjes heb je daar staan!!

oh seg en als we met zijn allen héél lief aan Daphne aub vragen :-)

Groetjes, Jaimie

Anoniem zei

Super lief, Margo, vooral die eerste.

Anneke zei

Wat een mooie kaartje Margo!!
Groetjes Anneke

Monique zei

Leuke kaartjes Margo!
groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het zijn weer mooie kaartjes, de onderste vind ik qua kleur erg mooi.

groetjes jolande

Lia zei

Superleuke kaartjes hoor, ja paars is mijn favoriete kleur.

groetjes Lia