dinsdag 21 december 2010

Pay It Forward

Deze prachtige sleutelhanger en prachtige kaart heb ik gekregen van Jolande
Het is een heel leuke sleutelhanger met een mooie gehaakte bloem en kleurige lintjes eraan!
Ik was helemaal happy toen ik van mijn werk thuis kwam en dit leuke pakje vond !
Jolande had op haar blog een uitnodiging om mee te doen met een PIF (Pay It Forward).
En ik was 1 van de eerste 3 die hierop reageerde.
Dit zijn de spelregels :
1. De eerste drie mensen, die een reactie achterlaten op dit bericht met de mededeling dat ze deelnemen, ontvangen van mij een eigengemaakt cadeau.
2. Je moet wel zelf een blog hebben om deel te nemen aan PIF.
3. Zodra je jouw cadeau hebt ontvangen, moet je een bericht plaatsen over de PIF op je blog en je moet dezelfde uitdaging stellen op je blog dat is dus ......dat je een eigengemaakt presentje stuurt naar de eerste 3 mensen, die intekenen op jouw blog voor deelname aan jouw PIF en zo gaat het door!!

Je hoeft niet direct iets te sturen, maar wacht niet te lang. Ook is het de bedoeling dat je degene waarvan jij een cadeau hebt ontvangen wat terugstuurt. Zo stuur je dus 4 cadeautjes weg en ontvang je er ook weer 4.

6 opmerkingen:

Sonja zei

Amai, das zeker een prachtig cadeau !

groetjes,
Sonja

martina's kaartjes zei

Mooi he ??? Awel, ik ben nr. 2 bij jou !!
liefs, Martina
x

Be Creative and More zei

Hoi Margo,

Ben ik nou nr 3??

Ik waag maar een gokje.

Het is een leuk cadeau zeg.

gr Petra

Be Creative and More zei

Joepie, ik doe graag mee. heb al iets leuks in mijn hoofd.

Ikheb vandaag je adres van Chantal gekregen. Je kerstkaartje is onderweg. Zal misschien niet meer op tijd zijn. Maar het is je van harte gegund. Ik was zo blij met jou kaartje. Alvast hele fijne feestdagen.

***Liefs Petra***

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik heb er met veel plezier aangewerkt, fijn dat je het zo mooi vind.
Ik wens je veel succes met het maken van je cadeautjes, ik zie dat je al liefhebbers hebt, ik ben heel beniuwd wat voor moois jij gaat maken.

groetjes jolande

Nathalie zei

Hallo Margo, wat leuk dat je even langskwam op mijn blog. Ik heb mijn ogen uitgekeken bij jou. Wat maak jij leuke dingen. Ben ook weer wat wijzer geworden, want ik weet nu wat een PIF is. Leuk idee!
Fijne Feestdagen!

Groetjes Nathalie