zondag 19 december 2010

Nog een kerstkaartje !

Hallo lieve volgers!
Het is niet te geloven maar toch waar, nog maar eens een kerstkaartje voor de verandering, maar ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik nu flink in de mood kom hoor !
Ik heb er nog veel te veel te gaan en zal toch wat kaartjes met een foto van de kids moeten laten maken bij Kruidvat maar misschien kan ik dan in januari al beginnen voor volgend jaar?

Ik kocht deze prachtige stempel van de schattige Tilda bij Elke, wat spijtig toch dat we de Lotto nog niet gewonnen hebben want ik wil zo graag alle stempels van Tilda !
Valt het trouwens op dat ik helemaal fan ben van roze en paars?
Dat zijn mijn girls he, die hebben mij gebraiwashed !
Maar gelukkig gaat ook bij hen die roze/paarse periode over dus dat komt wel ooit weer goed!

Deze foto is niet helemaal OK qua kleur (ik weet ook niet hoe dat komt!)
Ik woe hier enkel laten zien dat ik weer met mijn vingers over de stickels heb gewreven :)
Geniet van de laatste dag van het weekend want morgen is het voor de meesten weer 'werken-dag' !
Voor mij ook hoor en vandaag trouwens ook!
Liefs
Margo

10 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

ja kindjes worden groot en groten worden kinds hé LOL

Prachtige kaart wéér hoor!!

Groetjes, Jaimie

Anne's Cards zei

Zijn zijn inderdaad prachtig de tildastempels,net als je kaartje !

chantal zei

die zijn ook weer mooi. Je hebt nog even tijd! En na neiuwjaar beginnen voor volgende kerst is een super idee. Ga ik ook doen.
Liefs Chantal

Lia zei

Die ziet er heel leuk uit, je kunt ook een paar hele snelle kerstkaartjes maken?
Je komt genoeg ideetjes tegen toch?

groetjes Lia

Nora zei

Haha, ik had het al geraden ;o) Weer een geslaagde paarse kerstkaart!
Liefs, Nora

Unknown zei

Hoi Margo, een schattig kaartje zeg!! Irritant is dat hè, van die kleuren met de foto's. Ik heb het ook hoor!! En die hebberigheid als het om stempels gaat ken ik ook. Ik heb zo langzamerhand wel veel andere stempels dan de Magnolia ontdekt. Er is zooo veel moois op de markt! Groetjes, Frea

CreaLautje zei

wat een ontzettend leuk kaartje!!!
Mooi gedaan zeg!!
veel plezier in de kerstmood, hihi.. hier begint het toch stiekem ook wel te komen!!

Monique zei

Leuke kaart Margo!
groetjes
Monique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kertskaart, mooi hoor in het paars, het groen steekt er mooi bij af.
Ik maak zelf iedere week een kerstkaart, zo heb je er in december aardig wat af, ik moet wel bekennen dat ik kerstkaarten maken ook wel het leukst vind.

groetjes jolande

Scrapcreaties Mirande zei

Mooie kaart hoor Margo. Ik vind het kleurtje paars helemaal leuk voor deze kerst.
Groetjes Mirande