woensdag 22 december 2010

Gedistresste kerstkaartjes !

Ja ja ik heb me met alle tips in mijn achterhoofd aan het werk gezet en heb het distressen nog eens een kansje gegeven :)
Het lukt inderdaad veel beter nu !

Dit zijn mijn eerste bescheiden resultaatjes en ik zie er op de foto nog vanalles aan dat beter kan, maar alle begin is moeilijk he !

Ik vind het vooral wel heel erg leuk om te doen !
Bedankt Chantal voor het gebruik van de kleurtjes en bedankt alle lieve volgers die mij tips hebben gegeven !
Ik heb nog wat schaduw aangebracht met droge chalk maar voor de rest heb ik de kaarten redelijk simpel gehouden, nog veel kaarten te gaan en nog maar weinig tijd :)
Sonja, Martina en Petra, de kadootjes voor de PIF vertrekken hier zo snel mogelijk (hopelijk lukt het vandaag nog !)
Geniet jullie dag !
Groetjes
Margo

9 opmerkingen:

Nora zei

Ik vind deze er schitterend uitzien! Je hebt trouwens heel mooie kleuren gebruikt.
Ook wil ik jou en je familie een zalig kerstfeest en een gelukkig 2011 wensen!
Liefs, Nora

Be Creative and More zei

leuk gedaan,

ik vind het zelf ook zo'n leuke techniek.
Heb hem helaas nog niet zo vaak gedaan.

maar hopelijk heb ik straks na mijn studie weer meer tijd

gr Petra

Monique zei

Mooi hoor!
grts
Monique

Scrapcreaties Mirande zei

De stempeltjes zien er mooi uit hoor. Ik zou het niet kunnen. Ik kleur alles met Derwent potloden.
Groetjes Mirande

Anneke zei

Wat een mooie kaartjes Margo!!
Groetjes Anneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaarten zien er mooi uit en het inkleuren vind ik goed gelukt, ik blijf ook altijd wel wat zien, misschien zijn we wel te kritisch.

groetjes jolande

CreaLautje zei

heel erg leuk gedaan zeg!!!
leuk kaartje!

miriam zei

Ze zien er al goed uit ,werken met distress is gewoon veel oefenen .Maar als je eenmaal de slag te pakken hebt is het erg verslavend

Fijne feestdagen en een goed en gezond 2011
groetjes miriam

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Dat ziet er goed hé ség, knap hoor!!

Groetjes, Jaimie