woensdag 15 december 2010

Duochallenge

Hallo volgers !
Dit is mijn kaartje voor de duochallenge !


Ik heb de digi ingekleurd met copics en op de sjaal heb ik lijm en glitters gedaan.

Tekststempel is van SU en op de sterren heb ik met de perlpen een pareltje gemaakt.
Het was blijkbaar aanstekelijk want Femke, mijn dochtertje van 6 wou er persé ook eentje maken.

Die moest ik natuurlijk ook op mijn blog zetten!
Bij deze !
Ze heeft hem bijna helemaal zelf gemaakt, ik heb enkel geholpen met de eyelets en het lintje !

Groetjes
Margo

9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

je maakt het de jury natuurlijk niet gemakkelijk zo !! mooi gedaan !
groetjes, martina
x

Monique zei

Leuke kaart Margo!
Wat heeft je dochtertje haar best gedaan! Zo mooi gedaan!
Wens ze een proficiat van mij!
groetjes
Monique

chantal zei

wat zijn ze mooi. Ik hou van de kleuren. En Femeke, proficiat hoor. Prachtig gedaan!
Liefs Chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

lief kaartje, moi zo in het paars.
Femke, wat een vrolijke sneeuwpop heb je gemaakt, super mooi.

groetjes jolande

Annette zei

Hoi Margo,

Die zien er mooi uit. Wat leuk dat je dochter ook mee heeft gedaan. Altijd leuk om te zien wat mensen maken met onze ontwerpen.

Groetjes van Annette

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Prachtige creaties, en die van uw dochter mag er ook wezen hoor!!

Groetjes, Jaimie

Nora zei

Mooi kaartje heb je gemaakt! En Femke heeft blijkbaar jouw talent geërfd, dus opvolging is al verzekerd ;o)

Patricia zei

Leuke kaarten hoor Margo, ook die van je dochter. Leuk dat je dochter ook mee wil doen..nog even en dan kan je elke avond samen scrappen.
Groetjes Patricia

Anne's Cards zei

Het zit dus duidelijk in de genen..
Heel leuk hoe je de veters hebt verwerkt !