dinsdag 14 december 2010

Create 4 fun challenge

Hoi bloggers,
voor dit kaartje ging ik de mosterd halen op de challengeblog van Create4fun
Ze hebben een leuke LO voor je kaartje ontworpen, het enige beetje vervelende vind ik dat het 15 op 15 is, ik had het beter een beetje aangepast want o jee ik heb geen envelopje om hem in te steken :)
De stempels zijn van SU (dank u Chantal om ze even aan me te lenen!)
Ik heb het kaartje verder eenvoudig gehouden omdat ik het redelijk druk papier vind.
Liefs
Margo

9 opmerkingen:

San Kado zei

Een druk papiertje maar mooi opgelost met de andere mooie bijpassende kleuren! prachtig!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart, het papier is veel te mooi om onder frutsels te verstoppen, super gemaakt.

groetjes jolande

Unknown zei

Hoi Margo, hij is niet te druk hoor!! IK vind 'm heel mooi geworden en het papier is goed op elkaar afgestemd. Ik maak tegenwoordig vaak grotere kaarten want ik heb aan 15x15 niet genoeg om erop te doen wat ik wil hihi!! Groetjes, Frea

Monique zei

Mooi kaartje Margo!
groetjes
Monique

Patricia zei

Leuk kaartje Margo. Hij is lekker kerstig geworden...erg leuk.
Groetjes Patricia

chantal zei

wat is die mooi. Een envelop mag je bij komen halen.
liefs Chantal

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Mooie kaart en inderdaad belgische post en die afmeting van kaart, tja geen goede samenwerking hé :-)

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

goed geslaagd ! en de envelop, zelf effe knutselen ? Doe ik altijd als ik weeral iets gemaakt heb, dat natuuuuuuurlijk niet in een gewone envelop past ! heb er net 30 gemaakt voor mijn lichtjes....
liefs, martina
x

Wendy ten Hove zei

Hi Margo,

Hij is erg leuk geworden en ik zie hier boven dat een envelop ook al geregeld is, ha ha!! Zo makkelijk in blogland! ;-)

Groetjes,
Wendy