zondag 12 december 2010

Kerstkaartje EHI challenge Blog

Hallo allemaal,
toch nog even met de copics aan het werken, en starks nog eens goed proberen met distressen !
Bedankt voor alle tips !
Jullie zijn schatten !
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de EHI challenge blog
Ik heb papier gebruikt van TOGA en de randjes gedistressed met Vintage Photo.
Het stempletje heb ik zoals verteld ingekleurd met de copics en het was een ruil met Greet!
Groetjes en fijne zondag !
Margo
PS ik heb geprobeerd om de foto een beetje lichter te maken !

9 opmerkingen:

chantal zei

wat een mooie kaart, succes met de challenge
liefs Chantal

Marlieke zei

Hoi Margo, met veel plezier heb ik op je blog rond zitten kijken! Wat maak je leuke dingen zeg! Groetjes en nog een fijne zondagavond, Marlieke

martina's kaartjes zei

wat leuk ! 't was effe goed kijken wat er nu juist op het afdrukje stond, maar goed gelukt !!
groetjes, martina
x

Be Creative and More zei

lief zeg,

gr Petra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, lief afdrukje, mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Wat een lieverdje !!

Groetjes, Jaimie

Hetty zei

Wat een mooi kaartje hb je ervan gemaakt

gr hetty

Monique zei

Wat is dit een leuk kaartje en een mooie stempel!
groetjes
Monique

Unknown zei

Heel erg mooie kaart Margo!! Groetjes, Frea