zaterdag 18 december 2010

Tweeling sneeuwmannen !

Ik ben dol op deze prachtige sneeuwman van Magnolia, ik kreeg er eentje van Chantal en eentje van Eveline als ik me niet vergis !
Ingekleurd met de copics en het papier komt van Pipoos.
Hier zie je dus dat ik hetzelfde kaartje 2 keer heb gemaakt :)

De kerststerren heb ik bewerkt met stickels maar die heb ik met mijn vingers uitgewreven.
Lekker plakkerig boeltje maar ik vind het resultaat wel leuk.
Zo dat was het weer voor vandaag en waar ik gisteren aan het feesten was, ben ik vandaag hard aan het werken, en met de nadruk op hard want het zal wel lekker druk zijn in de winkel :)
Maar dat heb ik eigenlijk ook het liefst hoor, als het niet druk is, kan ik beter thuis blijven om te knutselen :)
Fijne zaterdag
Groetjes
Margo

13 opmerkingen:

Unknown zei

Erg leuke kaarten Margo!! Mooi papier ook. Groetjes, Frea

Sonja zei

Heel mooie kaart. En de opdracht is nu ... zoek nog zeven verschillen ;o)

groetjes,
Sonja

Nora zei

Wat ben jij goe bezig zeg ;o) Allemaal mooie kerstkaarten in dezelfde tinten, is paars jouw lievelingskleur?
Fijn weekend!

Isabelle zei

Hoi Margo,
mooie kleuren en die sneeuwsterren geven het dat extraatje!

Liefs, Nyna.

CreaLautje zei

ontzettend leuk idd die kerstmannetjes!!
en leuk kaartje ook!!
fijn weekend!

chantal zei

Inderdaad een heel leuke stempel. Ook je kleuren zijn prachtig.
Liefs en hopelijk niet te moe van het werken?

Liefs Chantal

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Margo,

Wat een mooie kaartjes met een lief stempeltje. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Mirande

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes, de sneeuwman is een lieverdje.

groetjes jolande

Monique zei

Wat zijn dit leuke kaartjes!
groetjes
Monique

Anneke zei

Mooie sneeuwmannen kaartjes :)
Groetjes Anneke

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt hoor ! warm papier !
mooi ingekleurd,
groetjes, martina
en eh... je werd gemist gisteren hoor !
x

Be Creative and More zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Be Creative and More zei

hij is in het echt helemaal super.

Bedankt

Gr Petra

p.s. deze keer zonder typefouten;-)